Teknisk serviceleder til Ådalskolen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores tekniske serviceleder har valgt at gå på pension efter 30 år på vores skole. Derfor søger vi en ny, der kan stå for drift og vedligehold af vores bygninger samt udearealer. Vi søger en person med god teknisk indsigt, et praktisk håndelag og som kan bidrage til et godt skolemiljø for vores elever, personale og fritidsbrugere.

Jobbet
Du vil opleve en meget alsidig hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver samt en stor kontaktflade til elever, ansatte, fritidsbrugere og vores leverandører.

Skolen har mange forskellige aktiviteter i løbet af året, hvorfor der også kan forekomme aftenarbejde.

Hovedopgaverne vil være

  • Vedligeholdelse og drift af bygninger og udearealer
  • Tilsyn med tekniske anlæg – herunder varmestyring og ventilation
  • Reparationer inde og ude
  • Opstilling og klargøring af lokaler til skolens arrangementer
  • Pasning og vedligeholdelse af de grønne arealer
  • Snerydning og saltning af udearealer
  • Affaldshåndtering
  • Brandsikring og samarbejde med brandmyndigheder
  • Samarbejde med skolens arbejdsmiljørepræsentant
  • Legeplads og egenkontrol
  • Ad hoc opgaver
  • Diverse indkøb

Lidt om Ådalskolen
Ådalskolen er en grundskole med 204 elever, fordelt fra 0. – 6. klasse.

Vi deler matrikel med Krabbeshus Heldagsskole, hvorved opgaverne vil være i begge afdelinger.

Foruden denne stilling som teknisk serviceleder, har vi også en teknisk servicemedarbejder i huset.

Kvalifikationer
Du er
  • en person med teknisk indsigt og et praktisk håndelag. Gerne en håndværksmæssig baggrund
  • god til at arbejde selvstændigt samt tage initiativ til at løse opgaver
  • god til at samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • sætter en ære i veludført arbejde
  • kvalitetsbevidst med sans for detaljer
  • gerne erfaren bruger af IT og har kørekort
  • en person med godt humør, der trives godt i et hus med mange børn, unge mennesker og personale
  • fleksibel og omstillingsparat

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsen vil være fra den 1. oktober 2023 eller snarest derefter. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Der må i visse perioder påregnes arbejde udenfor normal arbejdstid.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgning med CV samt bilag senest den 28. august 2023 kl. 8.00

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skive Kommune, Dalgas Alle 22, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2319&ERId=84240

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890938

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet